Kui Sa tead, mida Sinu kliendid tegelikult tahavad, saad Sa pakkuda parimaid lahendusi, tooteid ja teenuseid ning eristuda konkurentidest!
📌Kui ettevõtja tunneb oma sihtgruppi hästi, saab ta arendada tooteid ja teenuseid, mis vastavad täpselt klientide vajadustele ja ootustele, suurendades seeläbi kliendi rahulolu ja lojaalsust.
📌Lisaks võimaldab info luua täpsemaid ja tõhusamaid turundusstrateegiaid, mis jõuavad õige sõnumiga õigete inimesteni. Selline sihitud lähenemine aitab maksimeerida turunduse investeeringute tasuvust ja suurendada müüki.
📌Kui tead, mida Sinu sihtgrupp arvab ja mõtleb, on uued tooted ja teenused suurema tõenäosusega turul edukad.
Koostan Sinu sisendi põhjal (mida ja miks soovid uurida) sobivad küsimused ja loon küsimustiku Google Formsis, kus on võimalik kohandada küsimuste kuvamine ka vastavalt vastustele.
Kuidas see toimib? Võta minuga ühendust ja võimalusel märgi kirjas juba ära peamine info ja sihtrühma uuringu eesmärk. Saadan Sulle faili peamiste punktidega, millele saan küsimustikku koostades tugineda. Pärast info vahetamist loon Google Formsi ning seadistan vastustuste jaoks tabeli, mis võimaldab reaalajas näha ja hallata vastuseid.
BOONUS: Soovi korral loon küsimustikule Canvas bänneri ja hõlpsaks jagamiseks ka QR-koodi!
Protsessi kirjeldus:
Vaata näidisküsimustikku (katseta julgelt vastamist, et näha, kuidas eri vastustele vastavalt kuvab erinevaid küsimusi) SIIN
Põneva koostööni!
Kaari