Teenuse kirjeldus: Raamatupidamisprogrammi Merit Aktiva algseadistuste teenus on loodud selleks, et saaksin aidata sul kiirelt ja lihtsalt alustada oma raamatupidamisega. Seadistan sinu jaoks programmi, et saaksid keskenduda oma äritegevusele, mitte tehnilistele üksikasjadele.
Kuidas see toimib? Pärast teenuse tellimist tuleb mulle anda juurdepääsu oma Merit Aktiva kontole või loon selle sinu eest ja annan hiljem konto üle. Mugavaim viis on teha 30 minutiline videokõne, et saaksin sisendit ettevõtte tegevusvaldkonna, kontonumbrite kohta.
Seadistan vajalikud algandmed, korrastan kontoplaani, kohandan programmi vastavalt sinu ettevõtte vajadustele ja testin seadistusi, et need korrektselt töötaksid.
Miks see on kasulik? Säästad aega ja väldid võimalikke vigu, mis võivad tekkida ise seadistades. Saad kindluse, et sinu raamatupidamine on kohe algusest peale korras.
Hind ja kestus: 49 eurot arvega. Hinnale ei lisandu käibemaksu!
Teenuse teostan ühe päevaga, hiljemalt 3 tööpäeva jooksul alates tellimuse esitamisest.
Nõutavad materjalid ja informatsioon:
Vajalik on juurdepääs sinu Merit Aktiva kontole. Kui sul veel ei ole Merit Aktivas kontot, saad selle luua siit.
Merit Aktiva tasuta paketis saab 6 kuu jooksul tasuta sisestada 100 müügiarvet, 100 ostuarvet ja 100 pearaamatu kannet. Tasuta paketis on kasutatav kogu Premium paketi funktsionaalsus. Tasuta versioonilt saab mahu kasvades üle minna piiranguteta täisversioonile. Üleminekul säilivad kõik sisestatud andmed.
Protsessi kirjeldus:
– Anna teada oma soovist kirjutades sõnumitesse.
– Merit Aktiva sisselogimisandmete jagamine. Pärast seadistust saad parooli ära muuta.
– Saada info: Ettevõtte pangakonto number, aruandva isiku nimi ja pangakonto number, ettevõtte tegevusvaldkond, et teha muudatused kontoplaanis. Juhatuse liikmena saab teha ka tasuta sisendused Swedbank ja LHV pangaga, et pangatehingud jookseksid programmi.
– Arveldamine toimub pärast tööde lõpetamist.